elf cosmetics

Eftersom jag fortfarande är sjuk och inte kan vara ute i fina vädret då jag har otroligt ont i benen och är lite skakig, så kände jag att jag fick faktiskt göra lite shopping terapi i mitt lilla rum!
Surfade in på elf's hemsida och såg att dom har 50% på hela sortimentet och blev helt galen.Och herregud vad svårtåtkommlig sidan var. Jag lade en beställning på ca 30 saker.Och fick endast betala 350 svenska kronor MED FRAKT!!! Originalpriset hade blivit nära 700 kronor.Det är cirkus 10 kronor styck, sakerna jag köpte kostade 7 eller 15 kronor tror jag.
Har ju suttit jättemånga gånger och velat köpa men alltid ångrat mig i sista sekund, men nu köpte jag faktiskt iprincip allt jag ville ha.
Lite fransar, dock fanns det bara bruna kvar men köpte två stycken bara för att prova, bara att dra på maskara över. Läppsaker,Mineralfoundation(!!!!!!!!!!!!) och lite andra saker. Eller ja, mycket andra saker.
Längtar helt sjukt mycket tills det kommer och kommer nog göra lite reviews :) Hoppas sakerna kommer snabbt, är så himla nyfiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0