Hard rock café

Förra Måndagen var jag,pappa och Maria inne i Palma och shoppade. När vi sedan skulle åka hem så sa dom att dom hade en överaskning. Ända sedan vi bokade resan hade jag tjatat om att jag ville äta på Hard rock café. Men Maria ville inte pågrund av att det är en bit mellan Palmas shopping gator och resturangen. Så vi hoppade in i en taxi för att åka hem till Magaluf, När vi helt plötsligt svängde in på Hard rock. Medans jag tittat i affärer hade de bestämt sig för att vi skulle äta där iallafall och gud så glad jag blev!
Resturangen ligger brevid Palmas hamn och man kan se stora båtar. Kan ju erkänna att jag blev sugen på att gå dit och ragga upp nån rik snubbe ;) De får bli nästa gång.

Jag beställde iallafall in en nachos - som var en förrätt.
När jag fick in maten höll jag på att tappa hakan. Det var fan den största nachos tallriken jag någonsin sett. Åt upp en tredjedel.

Pappa<3


Mums!


Mina shoppingkassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0